Kérem, figyelmesen olvassa el vásárlási feltételeinket, mielőtt nálunk vásárol! A megrendelés elküldésével a vevő elfogadja a www.manozo.hu internetes áruház vásárlási feltételeit.

Az internetes áruház (továbbiakban "áruház") üzemeltetője: ferrous, s.r.o., IČO (statisztikai számjel): 36455725, IČ/DPH (adószám): SK2021430510.

"Adásvételi szerződés"

Az eladó vállalja a megrendelt áru kézbesítését a vevő címére az adott mennyiség és típus szerint és ennek tulajdonjogának átruházását a vevőre; a vevő köteles a megrendelt áru teljes árát kifizetni az eladónak.

 

1. Megrendelés és szerződéskötés

A www.manozo.hu internetes áruházban történt minden megrendelés kötelező jellegű mindkét fél számára. A megrendelés elküldésével a vevő elfogadja ezen vásárlási és reklamációs feltételeket.

Az elektronikus megrendelés érvényességének feltétele a rendszer által követelt adatok valós és teljes kitöltése. Az adásvételi szerződés megkötöttnek számít a megrendelés elküldésével a vevő által és ennek elfogadásával az eladó részéről.

A kötelező adatok és az elektronikus megrendelés kitöltésével a vevő jóváhagyja, hogy az eladó az SZK-ban érvényes Polgárjogi törvénykönyv 428/2002 számú személyes adatok védelméről szóló törvény értelmében használhatja ezeket az adatokat.

Az eladó ezeket az adatokat kizárólag belső és marketinges felméréseiben használja és semmilyen esetben nem adja ki harmadik személynek.

 

2. Kézbesítési feltételek, kézbesítési határidő és szállítás

Az eladó kötelességet vállal:

- a megrendelésben szereplő árut kézbesíteni a vevőnek a megadott mennyiség és típus szerint a megrendelés elküldésének napján érvényes fizetési feltételek mellett

- a megrendelt árut a szállítás során esetleges megkárosodás ellen megfelelő csomagolásban kézbesíteni a vevőnek

Az eladó nem vállal kötelességet:

- a posta, illetve szállítási vállalat által okozott szállítási késleltetésért

- a vevő által megadott pontatlan adatok miatti szállítási késleltetésért

- a szállítmány posta, illetve szállítási vállalat hibájából bekövetkezett megkárosodásért

 

 

A vevő kötelességet vállal:

- a megrendelt árut átvenni és a csomagolás sértetlenségét ellenőrizni

- a teljes vételárat a megrendelés napján érvényes fizetési feltételek értelmében kifizetni

Amennyiben a vevő a megrendelt és kiszállított árut nem veszi át, az eladó fenntartja magának a létrejött kár igénylésének jogát. Amennyiben a vevő a megrendelt árut nem veszi át az első szállításnál és ismételt kiszállítást követel, az első és az ismételt szállítás költségeit is kötelező kifizetni.

A megrendelt áru szállítását a termékek elérhetőségének és az eladó üzemeltetési lehetőségeinek tükrében a lehető legrövidebb időn belül fogjuk bonyolítani. Az internetes áruházunkban megrendelt termékek általános szállítási ideje 3-15 nap.

A szállítást a következő cégek biztosítják internetes áruházunk számára: UPS, DPD, Geis, Remax, Szlovák Posta Futárszolgállata.

A megrendelt árut utánvétellel küldjük, illetve banki átutalás esetén a vevő által megadott kézbesítési címre küldjük az árut.

 

3. Vételár és fizetés

A www.manozo.hu internetes áruházban a termékek képei és leírása mellett látható összes ár tartalmazza az ÁFA-t.

A végleges vételárat az eladó a megrendelés elektronikus visszaigazolásában összegzi. Amennyiben az adott terméknél nincs pontosítva, minden kiárusítás és akció a készlet erejéig tart.

Vételáraink a megrendelés idejében érvényesek. A fizetés következőképpen lehetséges:

1. utánvétel: a vételárat a vevő készpénzben fizeti a megrendelt áru átvételénél a szállítónak

2. banki átutalással a 2924844149/1100 számlaszámra

3. befizetéssel a 2924844149/1100 számlaszámra

Minden szállítmány nélkülözhetetlen része a számla, mely vásárlási bizonylatként szolgál és egyben szállítólevél és garancialevél is.

 

4. Elállás

A vevőnek jogában áll a megrendeléstől indoklás nélkül elállni az áru kiszállítása előtt elektronikusan illetve telefonon.

Amennyiben az eladó vis maior következtében, illetve a termék gyártásának beszüntetése miatt képtelen a megrendelt árut kézbesíteni, köteles ezt haladéktalanul tudatni a vevővel. Ebben az esetben az eladó köteles helyettesítő terméket kínálni a vevőnek.

A vevőnek jogában áll a helyettesítő terméket visszautasítani és elállni a megrendeléstől. Amennyiben a vételár, illetve annak része már ki lett fizetve, az eladó köteles a vevőnek az adott összeget visszafizetni 15 napon belül ugyan olyan módszerrel, amilyennel a fizetés történt, kivéve, ha a vevő másképpen kéri.

 

5. Az áru visszaküldése

Az SZK-ban érvényes Polgárjogi törvénykönyv 108/2000 számú törvény 12. cikkelyének megfelelően a vevőnek joga van indoklás nélkül az árut visszaküldeni 15 napon belül az áru készhez vételétől számítva. Az árut a vevő eredeti csomagolásban, teljességében, használatlanul és sértetlenül juttassa vissza saját költségére cégünk telephelyére. Utánvétellel visszaküldött árut nem fogadunk el. A vételárat az áru ellenőrzése után visszaküldjük a vevő által megjelölt módszerrel.

 

6. Garancia - reklamáció

Ajánljuk a vevőnek a kézbesített áru átvételét és kifizetését megelőzően ellenőrizni a szállítmány sértetlenségét. Nagy mértékű megkárosodás esetén (szakadt csomagolás, deformáció, egyéb terjedelmes meghibásodás) ajánlott a szállítmányt visszautasítani.

Reklamáció esetén a vevő a meghibásodott terméket az eladó telephelyére küldje. A megfelelően becsomagolt szállítmánynak tartalmaznia kell a meghibásodott terméket tartozékaival együtt, a számla másolatát, a hiba leírását és a vevő adatait - postacím, telefonszám, e-mail. Az árut a vevő csomagként, illetve ajánlott levélként küldje. Utánvétellel küldött árut nem fogadunk el. A reklamált terméket a vevő tiszta állapotban és mechanikusan sértetlenül küldje vissza.

A reklamált termék szállítási költségei a vevőt terhelik. Posta- és egyéb költségeket nem térítünk vissza.

 

Amennyiben a garanciális igények megalapozottak, az eladó megtéríti a reklamálónak a visszaküldés költségeit.

A vevő jogosult a jótállási időszakban meghibásodott termék javítására. Amennyiben a meghibásodás visszaállíthatatlan, az eladó azonos új termékre cseréli a reklamált árut, illetve megegyezés alapján más terméket biztosít a vevő számára, ilyen esetben, ha szükséges, a vevő, illetve az eladó kiegyenlíti az árkülönbséget.

 

A garancia nem terjed ki a következőkre:

- természetes vagy túlzott mértékű mechanikus elhasználódás

- karbantartás elhanyagolása miatt bekövetkezett szennyeződés a terméken illetve annak részén

- a termék nem megfelelő (hőmérséklet, nedvesség, porosság, vegyi illetve mechanikus környezeti hatások) körülmények közti használatából eredő meghibásodás

- külső hatások következtében (esés vagy ütés) keletkezett meghibásodás, víz bejutása az elektromos részekbe

- nem erre hivatott személy beavatkozása által okozott meghibásodás (szakszerűtlen javítás illetve kezelés)

- túlfeszültség esetén keletkezett meghibásodás (pld. áramcsapás)

- használati utasítással ellentétben való használatkor keletkezett meghibásodás

- mechanikus meghibásodás: szakadt, szétvágott termék illetve annak része, termikus károsodások; gondatlan aránytalan bánásmód miatt bekövetkezett meghibásodás, külső rétegek szándékos sértése, és így tovább.

 

A garancia továbbá nem terjed ki természeti csapások, katasztrófák, erőszakos sérülés, időjárási viszonyok, extrém és rendkívüli körülmények okozta meghibásodásra.

Megalapozatlan reklamáció esetén az eladó a terméket visszaküldi a vevőnek a vonatkozó határozattal.

A reklamációt az eladó haladéktalanul intézi, legkésőbb azonban 30 napon belül a reklamáció bejelentésétől számítva.

 

A megalapozott reklamáció kezelése (javítás) által a jótállási időszak a reklamálás idejével bővül. Amennyiben a jótállási időszakban igényelt reklamáció eredménye új termék, annak új jótállási időszaka a reklamációs folyamat befejezésének dátumától kezdődik.

Az eladó a vevőt a reklamáció kezeléséről telefonon, SMS-ben illetve e-mailben értesíti és az árut saját költségére a vevő által megadott címre küldi.